می دیله گب دره تی چشمانه خواب بره تی خواب مره عالمه آب چره شیون دکفه به به تندوتاب
می دیله گب دره تی چشمانه خواب بره تی خواب مره عالمه آب چره شیون دکفه به به تندوتاب

می دیله گب دره تی چشمانه خواب بره تی خواب مره عالمه آب چره شیون دکفه به به تندوتاب

واژگان گیلکی

واژگان گیلکی

تَرسِن = ترسیدن , وحشت زده شدن

تَرکَنِن = ترکاندن

تَرکَستَن = ترکیدن , منفجر شدن

تَرَنه = شکمبه , شکم گنده

تَرَه تونگوله = شاداب و سرحال , ترگل ورگل

تَره خاش = غضروف

تَرَه زَی = نوزاد

تَرَه سیر = سیر تازه

جاجیگا = مکان پکان , محل پحل .

جا دَگَدَن = جا انداختن , گود افتادن .

جان = تن , بدن .

جان بَ سر = جان به لب , سخت جانی .

جان بَ سَر کودَن = جان را به لب رساندن , از عمر خود سیر کردن , جان به لب آوردن

جان ترس = ترسو , بزدل

جانِ ساقی = تندرستی , سلامتی بدن

پا اَشبَل = ماهیچهء ساقِ پا

پا بالش = متکای کوچک و باریکی که آن را بمنظور رفع خستگی زیر پا می گذارند

پا بَرَنده = پا برهنه .

پا بوز = پاشنهء پا .

پاپروس = توتون سیگار

پاپِی = تعقیب , پیگیری

ayine_pirbazar

انرژی_مثبت

انرژی_مثبت

روزی باموم خواستگاری شیمی خانه

نم‌نم وارش وارسی دانه دانه

تره ببوم خواستگار تی پر بوگفت تره ندم

خواسم ببوم موندگار تی مار بوگفت تره ندم

اگر تره مره ندن تی پر و مار ایچی بگن

می زرد گاوکه فروشم تره برم

من تی او نام بمرد

گیل مردم گیل مرد

ای بلبلان نانیدی می درده

کی گلنسا می دیل ببرده

من تی او خال بمرد گیل مردم گیله مرد

تو ایسی می چشم نور

تا دارم قوت و زور

می زمین بیل زنم

مره به آب و گیل زنم

من تی او نام بمرد...

من اگر چموش پوشم

می اَ لیشه فروشم

کر تره طلا هینم

خانه و قبا هینم

من تی او نام بمرد

choolabiha

پئر و مأر عین قند مانستأنید.

http://uupload.ir/files/8ohg_%D9%BE%D8%A6%D8%B1_%D9%88_%D9%85%D8%A3%D8%B1.jpg

پئر و مأر

عین قند مانستأنید.

امى زندگی چایی یأ

شیرینه کونیدى؛

ولى خودشان تومامه بیدى!

پس تا ایسایید،

وأستى اوشان قدرأ بدانیم.

خالاپسر