می دیله گب دره تی چشمانه خواب بره تی خواب مره عالمه آب چره شیون دکفه به به تندوتاب
می دیله گب دره تی چشمانه خواب بره تی خواب مره عالمه آب چره شیون دکفه به به تندوتاب

می دیله گب دره تی چشمانه خواب بره تی خواب مره عالمه آب چره شیون دکفه به به تندوتاب

فرمود که یادگار من بین شما تا روز حساب، عترت و قرآن است

http://uupload.ir/files/qqyw_%D9%81%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%AF_%DA%A9%D9%87.jpg

فرمود که یادگار من بین شما

تا روز حساب، عترت و قرآن است

باید که به هر دوشان تمسک جویید

این راه نجات اصلی انسان است

من کنت مولا فهذا علی مولا

حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه‌ تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه‌ی مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم

مدیریت وبلاک

شباهت زبان گیلکی به ژاپنی

http://uupload.ir/files/v2fa_%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%AA.jpg

شباهت زبان گیلکی به ژاپنی

هاساواگردم

ترجمه: الان برمی گردم

اوراکایاشی؟

ترجمه: آنجا کجا میروی؟

توکیزاکی؟

ترجمه: تو فرزند که هستی؟

تورامراوانسین

ترجمه: خودت را به من نچسبان

هارابوستی؟

ترجمه: هار شده ای

مرافاندر

ترجمه: من را نگاه کن

[Forwarded from درج زیرنویس]